2010-09-26
 10:43:49

No.118



Okej, nu har jag nått att berätta... Igår, skulle jag ut, jag skulle parta och ha kul! Igår, så åkte jag till en hemmafest, hade hyffsat kul. Men närmare halvtolv så blev det inte lika kul längre, vi funderade på att dra ner på krogen.. men jag ringde taxi och åkte hem.. HAHA.


Haha..? Nja, hade ju tänkt gå ut faktiskt.. Men det är ju inte lika kul utan min skrot. Helt ärligt! Om ett tjejgäng går ut visst! Men då det är blandad skara, hälften singlar så är det RAGGA RAGGA RAGGA som gäller... Inte mitt intresse dvs.. För jag har ju min pojk.

Så, alltså, om man är tjej, har pojkvän åker till en fest där man känner några och hälften är singlar så är det inte lika kul. Annat vore de om Linus var med =)

Och nej jag klagar INTE över att jag INTE är SINGEL!
Jag älskar min man!

Crap, nu går min buss snart...
Adios.

Jobb!


Rihanna - Only Girl



Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: