2010-10-20
 17:40:15

No.131

Godeftermiddag.
Jag måste ju säga att jag har världens roligaste kunder!

Igår tex, då var det en dam som promt skulle ha Strykta Jeans, annars skulle hon inte köpa dom (det var sånna där veck vid knävecken som bli efter att man suttit ner. =p ) Snäll som jag är går jag in på lagret hämtar ut vår ångmaskin, sätter i kontakten och väntar. Trots att butiken är full med kunder så står hon glatt mitt framför kassan och blockerar för en annan dam som vill betala. Jag ber lite vänligt att få ta kunden bakom henne då hon frågar hur det går med hennes jeans. Då har det gått 5 min. Jag säger att maskinen är strax klar, jag tar kunden bakom och hjälper henne. Vid det laget är ångmaskinen redo att Stryka hennes jeans. Så lite snyggt stryker jag hennes jeans och hon glåmar och säger att det blev hyffsat bra. Jag rollar dom eftersom de var lite ludd på. Därefter säger damen: "Äh, det där är ingen mening, jag har katt hemma och de kommer bli lika skitiga och skrynkliga om några timmar. tack hej!" GRRRR!

Vafan??


Idag, hade jag en kund som tyckte att hon var sååå fin i en stl XS tröja då hon typ hade... L.. =p

humor =p



Nu ska ni även få höra på en Gryyym tjej!
NJUUT!



 





Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: