2010-09-08
 00:18:59

No.109

jag har insett att min senaste puss: Var like a million times ago... kom hem nu!
jag har lärt mig: att inte ge upp
jag lyssnar på: Carpark North - Just Human
jag pratar: ofta =p
jag tycker om: coca cola
jag avskyr när folk: är a pain in the ass
min(A) bästa(A) vän(Ner): heter Amanda, Kajsa, Alexandra och Linus 
min första bästavän heter: Malin
kärlek är: underbart!
bästa tiden i mitt liv var: Är nu!
om jag fick en sak i hela världen: en miljon
när jag borstar tänderna: så är jag nogrann, sista tandläkarbesöket gick på 1000.-
när jag lagar mat: dansar jag
jag tänder på: Linus
jag är rädd för: älgar =p
den värsta känslan är: hjälplöshet
den bästa känslan är: kärlek och lycka
jag är bäst på: att trösta och vara glad
jag är sämst på: att vinna bastutävlingar
om jag var ett djur skulle jag vara: en hund
jag kommer alltid att vara: mig sjäv
det finaste som finns är: riktiga vänner och riktig kärlek
i sommar: jobbade jag
sist jag värkligen grät var: i min älsklings famn
jag kan: ju hoppas på underverk
jag kan inte: hålla mig ifrån att köpa skor
när jag vill tänka går jag: i min egen lilla värld
min mobiltelefon är: rosa =D
när jag vaknar på morgonen: drar jag mig i MINST 10 min =p
innan jag går och lägger mej: borstar jag tänderna
just nu tänker jag på: min älskling
bebisar är: söta
idag har jag: jobbat =)
ikväll ska jag: sova
imorgon kommer jag: jobba och städa
jag vill verkligen: att linus ska komma hem, få ett fast jobb och tjäna stålar!



Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: