2010-09-07
 12:38:27

No.108


Fick precis ett sms av min älskade, det gjorde min dag!
"Tänkte bara säga att jag älskar dig :* Hörs ikväll"

Herregud, två nätter har vi varit ifrån varandra nu och jäklar vad jag saknar honom. Det är ju ganska weird att vi varit med varandra i ungefär 420 dagar. Dom flesta brukar ju tycka att det är en gudagåva att få vara ensam ibland, i dont =p Okej några timmar sådär på jobbet är skönt =P Men, det är alltid lika skönt att komma hem till honom. =) Och att vi snart får en egen lägenhet tror jag bara kommer göra allt bättre! =)

Idag jobbar jag 14-19 sen så kommer kära syster och hämtar mig. Är ledig tre dagar i rad! Vi ska gå igenom alla hennes nerpackade grejjer som hon inte använder som vi kanske kan ha nytta av i vårt nya hem! Och självklart massa mys med pojkarna! =)

Torsdag, kommer linus hem, då ska vi åka ut till lägenheten och kolla tapeter osv. =) Sen åker vi upp till stugan, ska ju följa med på jakten. Har lovat att inte säga ett pip om jag ser en älg, eftersom... jag är.. lite rädd för... DOM.. =p

Höhö.

Nej, nu är det dags att göra mig klar.
Hoppla!


PAUSE

så sött :D



PUBLICERAT: 2010-09-07, 18:20:57 | URL: http://www.finest.se/pause

Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: