2010-09-03
 23:07:00

No.106

Hejsan alla gnomes in tha wörld!
Nu ska ni få se på mitt hus! Mitt och linus hus!



KÖNG!
Dock. Så ligger det 1 mil utanför sundsvall. Höhö.
Vill man ha det fint får man lida pin(t)!

En stor tvåa på 60 kvm. Superplanlösning. Och renoveras just nu!
November-december får vi tillträde! Yummie in my tummie. =D



Detta är vår framtida vän! Xbox 360 Slim. Med touch =p


Den vita är vår gamla vän som ska in på pensionärshem! Höhö.





Idag har jag nästan kastrerat mitt finger...
På mitt jobb ångar vi kläder, det betydera att vi har en ångmaskin.
Ångan är 100 grader. Glömmer man ett finger i ångan gör det ont.
Det kan jag nu konstatera och lova.
DONT TRY THIS AT HOME!


Bra låt :



hej.



Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: