2010-05-27
 16:54:05

No.76

Hejsan bloggen! Är hemma nu men ska strax sticka iväg till birsta med mamma! Shoppa lite inför bal och student! Wihooo! Sen ska jag på Bio med amanda! Kan ni gissa vad jag ska se? =P

Sex and The City! Åhhh längtar!






Behandla andra som du själv vill bli behandlad. När någon behandlar mig illa har jag rätt att ha negativa känslor right! Och jag kan bli så förbannad på människor då man blir behandlad illa utan anledning. Det ger dom inget rätt! Ingen rätt att säga negativa saker om en eller bara bete sig illa. INGEN RÄTT. Och jag tycker att har man behandlat någon illa ska man be om ursäkt. Det är en bra början!!

Jag tycker man borde ha dåligt samvete om man är elak.
Helt random inlägg, mest för att jag är arg.
Haha!
Hörs sen!


simone

Tjeeena snyggo! Har du vaknat till liv? :P Jag börjar så smått, snart hem till mamma och pappa för att fira mamsen :D



PUBLICERAT: 2010-05-30, 13:31:03 | URL: http://fattybom.se

Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: