2010-05-25
 00:10:45

No.72

Dåligt med bloggande, jajjemen! Men jag har inte haft lust bara!
Vad har hänt sen lördagen då? Hmm..

- Planerna om lägenhet börjar bli allt mer aktuellt. Lika bra att vara ute och kolla i tid så man har lite hum om kostnader och sådant. Känns mer än bra!

- Studentfoto idag! Hade min fina vita klänning och hollywoodlockar! =D Linus var så snygg i sin kostym!

Just nu ligger han och sover då han ska upp 4.30 för att jobba! Själv får jag sovmorgon för att senare ha min absolut sista lektion! Känns nästan lite overkligt, så jag har suttit och jobbat på min absolut sista uppgift också!

Men ska nog ta och krypa ner med honom! Ska ladda upp någon bra låt, sen så! Vi hörs!



Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: