2010-05-15
 17:08:47

No.62

Hejsanhejsan!

Har nu ätligen satt mig ner för lite bloggskrivande. Imorse steg jag upp vid åtta för att göra mig klar inför mina konfirmanders konfirmation! Alla var verkligen superfina i sina vita kläder och fixade från topp till tå. Tänk att det är över 5 år sen jag konfirmerade mig. Tiden går vill jag säga..

Och om tre veckor tar jag studenten! Det är helt sjukt, mösspåtagning nu på onsdag! Jag citerar Anna Bergendahl.

"Cause this is my life, my friend, and this is my time to stand
‘Cause this is my life, my friend, and I can’t be no one else"


Efter 20 år, bra men otroligt tuffa år, så har jag insett vad livet kan ge. Och det har inte bara med omvärlden att göra, det är också hur man själv gör det till. Livet är till för att man ska leva och njuta av! Och det är vad jag just nu gör, och det känns så jävla bra!

 

Nu ska jag åka och Köpa Pizza!

Gissa om någon som börjar på L och slutar på inus kommer bli glad? =P



Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: