2010-05-12
 13:10:15

No.58




Ha den äran idag på din födelsedag
Vi hyllar dig idag, det är din dag idag
Du får tårtans största bit och vi önskar god aptit,
du får vila dig en dag ifrån ditt slit.
Du är värd en egen sång,
många blommor i ett fång
och vi hurrar allihopa gång på gång.
Du ska veta att du är,
mycket älskad av oss här.
Du är vännen som vi alla håller kär.
Ha den äran idag på din födelsedag
vi hyllar dig idag, det är din dag idag!

Grattis på 2 årsdagen älskade du ♥



Idag är det den 12 maj.
Vilket betyder att:
Wille fyller 2.
Imorgon har jag namnsdag! Linnea
På fredag har jag och Linus 10 månadersdag.

Så idag ska vi åka och fira lillskrutten, sedan ska jag träffa min kära vän Amanda som äntligen kommit hem till sundsvall! Men som sticker iväg till grekland imorgon, lyx!! Ska nästan kapa planet hennes.. :P Kul att du är hemma igen hjärtat! ♥


Nu ska jag fixa mig.




Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: