2010-05-05
 11:56:25

No.45

Nu:
Vad har du för hårfärg – Blond
Hur lång är du? – 169 cm
Vem är du kär i – Linus
Har du nån pojkvän - Ja, Linus!
Vad brukar du göra på fritiden – Vara med pojkvännen, vänner, shoppa mm
Hur ser du ut? – Snygg!

Har du:
Kysst någon – Ja
Sovit brevid någon med samma kön – Ja
Sovit brevid nån med motsatt kön – Ja
Slagit ner nån – Faktiskt, men lääängesen
Ljugit för en bra vän – Tyvärr..
Svikit någon – Ja..

Vem:
Skrev du senast till på msn – Minns inte, så längesen jag var in
Kramade du senast – Wille
Sov du hos senast – Linus
Vill du vara hos just nu - Linus
Ringde dig senast – Jenny

Vad:
Drack du senast – Saft!
Köpte du senast – Godis
Gjorde du igår – Skola en sväng sen hem och plugga.
Ska du göra imorn – Skola, sen jobba
Vill du göra just nu – Ta en fika :P
Åt du senast – En bit av en tomat
Är närmast dig som är rosa – Min mobil

Kärlek:
Du har sårat nån så den började gråta – Sårat ja, men gråta nej!
Nån har sårat dig så du börjat gråta – Jaa..
Har du varit otrogen - Nej
Har någon varit otrogen mot dig - Ja
Älskar du någon? - Ja
Älskar någon dig? - Ja

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra – Om jag har..
Jag har gjort något som jag har lovat dig själv att inte göra –Jja..
Jag har smugit ut utan lov - Klart!
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är – Nope
Jag har en hemlighet som ingen vet om – Ja
Jag har fuskat i ett spel – Jaa
Jag har struntat i ett prov – Jo

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv – Ja
Jag har druckit alkohol – Yesbox vinbox
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det – Haha ja.
Jag har vaknat gråtande – Ja
Jag har somnat gråtande – Ja

Döden:
Jag hatar begravningar - Ja. 
Jag har sett någon dö - Nä, eller gills fiskar?
Någon du har känt som nyligen som dött - Ja..



Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: