2010-05-04
 19:21:07

No.43

Jag måste bara säga att ja bokstavligen inte gillar skolan nu. (förlåt mamma, men det här suger!) Jag har bara några få veckor kvar, men jag blir bara segare och segare och nu sitter jag här och drar dom sista stråna till stacken. det vill säga, gör de sista uppgifterna.. fan.



Och jag förstår inte, att efter 13 år i skolan, så sitter JAG fortfarande kvällen innan inlämningsdagen med uppgiften och tänker "varför gjorde jag det inte tidigare?" Så alltså, på 13 år, har jag alltså inte lärt mig det.. och just det där gjorde man ju oftare än matteprov. och då undrar jag, om jag inte lärt mig det på 13 år, då kan jag inte kunna mycket av det andra lärarna tryckt in i skallen på mig?! =O

Nä, dags att sticka ner skallen i boken igen.
Hejdå mina små bebisar.



Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: