2010-05-03
 15:17:55

No.42

Dom 5 största bloggmyterna!

1) "Jag struntar i hur många läsare jag har"
Fast i hemlighet blir du otroligt upphetsad när besöksstatistiken har ökat med två personer. Varav den ena är din mamma. Och den andra är din läskunniga hamster. Men än dock - typ två personer!!

2) "Jag vet inte vem Kissie är?"
Naturligtvis vet du vem Kissie är. Det är hon som har förstört sitt liv genom att framställa sig själv som ett ärkenöt utan gränser. Det är hon som har opererat brösten. Det är hon som alla människor över 6,5 år tänker herregud vet inte hennes föräldrar om vad hon pysslar med??


(Tuttlisa)


3) "Jag bloggar bara för mig"
Utelämnande. Med massa bilder. På internet. Till allmän beskådan. Och justdetja din senaste facebookuppdatering innehöll visst adressen till din blogg. Men annars? Jo du bloggar "bara för dig". Och möjligtvis din hamster.

4) "Jag fattar inte varför bloggar som faktiskt har något att säga aldrig blir kända?"
Fast egentligen förstår du det mycket väl. Eller hur? Hur kul är det att läsa milslånga inlägg om jämställdhet, politik, djurens rätt oc.... ZZZzzZZzzzz. Oj förlåt. Vart var jag? Jo, varför bry sig om viktigheter när man kan gotta sig i andras semesterbilder, relationsproblem, bloggbråk och shoppingfynd?

5) "Jag tycker att blondinbella verkar korkad"
Fast jädrar vad imponerad du är av henne innerst inne! Bruden har inte ens fyllt 20 år och driver redan en rad företag, en svinstor blogg, ett klädmärke, ett tv-program och skriver dessutom på sin första bok. Bara en gravt jantelagsskadad människa kan avfärda det som "korkat".





Justja... Jag gjorde ett perfekt videoinlägg för en kvart sen! Och just då jag skulle berätta om min otroligt vilda dag med så sjukt mycket att göra... SÅ DOG KAMERAN. Batteriet var slut och det sög. Nu ska jag ladda!



Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: