2010-05-02
 17:47:35

No.40

Hejsan alla läsare!
En ny design, enkelt - svart, vitt och rosa!

Fredag:
Valborg spenderades först hos Kajsa och Kricka. Det var dom två, Madeleine och Sebastian och Jag och Linus. Grabbarna fixade det som skulle grillas och vi tjejer tog hand om resten. Kajsa och Kricka hade gjort dock gjort klart potatisgratängen som för övrigt var superdupergod, eller allt var verkligen jättegott! Sen kom Berka och skjutsade ut oss till Maria, där vi stannade en kort stund, inga kommentarer där, så vi åkte hem igen och bastade, efter det gick Madeleine och Sebbe hem då fortsatte vi andra att se på film! Närmare två kom svärmora min och hämtade oss. Vid den tiden var sängen väldigt lockande! Tack för en härlig kväll!


Lördag:
Jag och Linus klev upp i hyffsad bra tid för att sticka iväg till hans stuga! påvägen stannade hos Linus farmor och farfar där vi fick ett tråkigt besked att Sissu hade avlivats. Så vi for vidare till stugan där vi utforskade skogen, spelade lite minitennis, vilket jag sög på! Sen åt vi rostbiff och potatissallad med persikohalvor till efterrätt, vi såg på nya Wallanderfilmen - Arvet, som faktiskt var väldigt bra! Och där nånstans mitt emellan allt vi gjorde så skrattade en massa åt allt möjligt. Sen kröp vi net under täcket och somnade gott! Imorse tog vi oss en sovmorgon innan vi fot vidare till Linus farmor och farfar igen för att äta våfflor, ååååh så gott! Jag pustade något fönster åt Ing-britt innan vi for hem!

Nu, har jag som sagt suttit med designen två timmar och äntligen fått till det. Snart ska vi grilla här hemma och Linus lär väl dyka upp vilken sekund som helst! Så jag ska ta mig en dusch nu!



Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: