2010-06-30
 10:28:47

No.90

Freeze a moment, it's never been better
Freeze all over, we won't last forever
You said that you're sorry for pushing me
But then smiled when I opened my eyes
I'm gonna freeze the moment, while we're together



Superhärlig midsommar och sköna soldagar på min 9dagarssemester!! Bra nöjd =) Men, idag är det inte lika fint väder så det blir väl lite shopping med Amanda! Har en systerson som fyller fjortis så måste kika ut nått som passar pojken! Sen ikväll blir det tradera.com. Nu ska här rensas vill jag lova.. Har lovat både pojkvännen och svärmor att jag måste sälja några plagg innan jag köper nytt, men jag gör tvärt om nu, köper nytt och sen säljer det gamla i garderoberna... =P Moahahaha.. =P




Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: