2010-06-24
 09:45:38

No.89

Hello. För er som missat så har jag gjort en miss. Hehe.
Jag fick för mig att jag skulle bli vääääldigt blond. Det gick sådär.

Om 50 min har jag klipp och färgtid på Spaze för att fixa frillan.
Ser sjukt ut. HAHA!

Men ni som känner mig vet ju hur det ligger till. Rödhårig - Svarthårig - mörkbrun - ljusbrun - nånstans mellan blond och icke blond - sen kom utväxten - och sen blev det vitt med dalmatinerfläckar i...


Efter jag klippt mig ska jag jobba, till stängning, och då kommer baby och hämtar mig, dags för att åka till stugan! Därpå har jag 9 dagars semester! Vilket är det längsta någonsin under denna sommar så tork på den som fixar dåligt väder!



Nu ska jag äta lite frukost. HOPPA BÖRDA



Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: