2010-06-16
 00:41:01

No.87

Jag har halkat av, trillat ner, hoppat av bloggandet tror jag...
Helt plötsligt har jag hur mycket tid som helst men ingen lust att blogga.
Och vi låter det få vara så, ett tag, tills jag kommer tillbaka hit.

Nu behöver jag bara lite lugn och ro i denna lungna ro.
Som många tror jag har, men ad vet du om vad som susar runt i min lilla hjärna..
Tyvärr allt, på en och samma gång!


Tyvärr så vill jag göra allt på en gång, göra allt för alla men räcker inte till för mig själv ens. Jag vil bort, lååångt bort, för jag är måttligt less på den gamla rutinen. En resa, var som helst, bollnäs, närke, ånge varfan som helst!

Gaah. nu ska jag lägga mig i sängen tätt intill min kära pojkvän, så som jag gjort det senaste året, tänk att det gått så fort, ett år... Världens bästa pojkvän. Min pojkvän som håller mig hårt i ur och skur, som till och med kan se mig gråta mitt på dagen och "släcka gråten" med en pizza. Jag älskar dig, det vet du. ♥


Så vi hörs, och du, jag finns alltid ett telefonsamtal eller ett sms bort, jag är inte död! Godnatt kära dagbok!



Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: