2010-06-09
 15:56:13

No.82

Imorgon


=
Sängen
byts mot busbacken
Den blomstertid nu kommer
byts mot sjung om studentens lyckliga dag
Blommor i handen byts mot blommor runt halsen
Avslutningsfika
byts mot en stor mottagning av underbara människor
Saft
byts mot champagne
Den vita klännigen stannar på men får en helt ny innebörd.
Detta är början på någonting nytt och någonting underbart!

Och jag vill redan innan tacka alla som är med och gör detta till en underbar dag!


Imorgon smäller det, imorgon gör jag springet ut på trappen och kommer antagligen gråta skiten ur mig av lycka, och den lyckan är bara inte över att jag tar studenten, utan över att jag lever det liv jag gör nu, jag har aldrig mått så bra som jag gör nu. Och veta att jag klarat 13 år i skolan, som för mig varit en tuff tid på många olika sätt, så står jag nu här och kan andas ut och bara njuta! En dag av skratt och tårar och massa roligheter! Jag kan inte bärga mig, nu nu nu! Jag älskar mitt liv!


                         


Anton Becker

Naw tack vad gulligt skrivet! Finns alltid konstiga typer som inte gör annat än att tracka ner på andra för att känna sig bättre :) Tyvärr..



PUBLICERAT: 2010-06-09, 20:06:38 | URL: http://alfonsdelfiner.blogg.se/

Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: