2010-06-06
 17:15:44

No.78

Den här gången tänker jag inte be om ursäkt för att jag inte bloggat, för jag känner inte att jag prioriterar det i dessa studenttider! :D Mihi! Idag har jag städat exakt hela mitt rum, inklusive garderoberna...

Jag har gått med på ett avtal med svärmora min..
Jag får inte köpa något förens jag gjort mig av med något. I klädväg!


Sen lovade jag ju lite bilder från balen, men tyvärr så har jag inte fått fotona från Amanda än. Men det kommer! Lite bilder finns ju att kika på på facebook! =)




och det sista jag tänkte nämna är att denna månad har vi varit tillsammans i 11 månader, det är helt sjukt vad tiden går fort, snart ett helt år! Snart två, snart tio, snart en livstid! Min prins, jag älskar dig.

Och jag lär känna dig mer och mer för varje dag som går och jag älskar dig mer och mer för varje dag som går. Så länge vi andas.


Ill be the greatest fan of your life ♥





Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: