2010-07-31
 22:34:00

No.99

Hej hej hallå! =)
En halvsjuk tjej som sitter här och skriver.
Igår natt kände jag mig hängig och tog temp, jomenvisst, 39,7!
Jobbade ändå såklart, drack mycket vatten vilket gjorde
det lite lättare! Imorgon jobbar jag på Accent,
jag och Anna ska försöka fixa till så det blir snyggt i butiken!
Så roligt att sälja väskor och resväskor och sånt,
så ni får mer än gärna kika in på vår halva-rea på typ jättemycket! =)


Imorgon kommer min älskade prins hem från Yran! =) Mihi! :)


Nu ska jag se klart på några avsnitt av the O.c boxen och sen sussa, föröska få bort febern.. =( Godnatt kära dagbok!

 


 Dom gör låten så fruktansvärt bra! Men orginalet är ju alltid orginalet! (Dock inte rätta videon för den har ju inte kommit ut än^^)





Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: