2010-07-17
 20:15:23

No.95

Jag är redan slut, efter en månads intensivt arbete. Och mer kommer det bli. Men jag får se det positivt och glädjas åt lönen och resan till turkiet med älsklingen! Jag är så himla nöjd över mitt liv, jag har de människor jag behöver och jag älskar alla de som finns i mitt liv.


Att klaga över livet, det är så 2005... HAHA!
Faktiskt, jag hade en klagotid i några år, då inget var bra.
Men nu några år senare kan jag inte vara mer nöjd!

En oslagbar familj, underbara syskonbarn, fantastisk pojkvän, enastående vänner och en grymt härlig tid! Gaah, i love life!


Dags att göra lite "kvällsmiddag", har spenderat gårkvällen och dagen i Linus stuga, badat, paddlat, badat, busat, badat! Haha =)

Vi hörs då fääns!



Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: