2010-08-25
 23:03:31

No.104

Rödluvan lyssnade inte på sin mamma, Pinocchio var en lögnare, Robin Hood var en tjuv. Tarzan gick utan kläder och lekte med sin "apa" och Snövit levde ihop med 7 män, den slampan! Pippi jagades av soc och Emil söp sig full i unga år. Det här växte jag upp med så klaga inte på hur jag har blivit..


haha hittade det där på nån ynglings blogg. humor..



Its time for me to take a nap, a night nap. höhö.
En bulldozer rullar öber mina ögonlock känner jag!

Imorgon är det jobb på Accent, efter det är det lägenhetsvisning som gäller! Woho! =) Nu gäller det att få lite mer jobb så jag kan shoppa lite extra varje månad! Höhö. Nä, sov sött alla små babianer. Höhö.. igen.


Hipp och happ och höppla, hästen heter sverker.



Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: