2010-04-12
 22:36:43

No.9

Yo, all you lovely people..
eller.. Här kommer nu veckans Blogghiss och diss!

Jag tycker vi kör Dissen först!
Ni som känner mig vet nog redan vilken bloggare som
kommer på första plats på disslistan! Nämligen...

Alexandra Pissie Nilsson
- En svullen plastdocka AKA Wannabe snygga Marie Polsjö.


Jag har lite svårt för denna brutta. Jag tyckte hon var bra en gång i tiden, innan hon började provocera så sjukt mycket, pumpa brösten och läpparna. Men kvinna, gör något åt näsan istället om du nu ska operera dig!!!! Sen så att man redigerar bilder FULT när inte snyggt, det var annat om hon kunde redigera så det ser snyggt ut. Men tyvärr där misslyckas hon och oturligt nog lever hon på detta falska puttiga liv. BAJS i ANSIKTET

+ = En läsare mindre nu när jag slutat
läsa hennes blogg och det är ju positivt!

- = I stort sett bara minus här och det kan ni ju läsa ovan!

Inte värt att länka utan är värd en fet diss.




Då tycker jag vi hissar!

Den fantastiske, otrolige, snygge
Simone Fattybom Hagne



Den enda storbloggare som besöker måånga av sina läsares bloggar och faktiskt kommenterar. Imponerande. Hon skriver om sitt liv med pojkvän och lillskrutten Vincent! Göörsöt! Mode, nyttigheter, träningstips, djupa känslor och mindre djupa känslor, vad som kommer och går och vad som stannar och massa annat som gör det värt att läsa. Hennes videobloggar är superbra och blir aldrig samma sak! Detta är en blogg ni intebör besöka utan SKA besöka!

+ = Massa uppdateringar om verkligen allt möjligt.
Svarar och kollar in läsares bloggar.
Grym tjej, skulle lätt vilja träffa henne!

- = Hmm, skulle väl vara att jag har ett beroende av att läsa bloggen!

LÄNK LÄNK LÄNK LÄNK






Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: