2010-04-12
 19:14:02

No.8

Konstigt nog har jag inte haft lust att blogga. Jag som förut varit besatt av min lilla röda dator. På någon sätt skrämmer det mig. Håller jag på att bli vuxen? Eller är jag bara i en så kallad blogg-svacka ! :P


Idag har jag träffat en vän. Nämligen Myten, Mannen, Mathias. Jag skulle egentligen vara hans "bilvakt" medan han bil skulle få en ny ruta och han är och jobbar i en annan del av sverige. Men det behövdes ingen bilvakt då gubben inte tyckte det var värt att byta än. Så vi for och bytte däck och det är en historia för sig! Haha! Fick se på kawan också - GRR! 




Nu håller jag och mamsen på att fixa tårtor och pajer till den stora dagen! (Jag är bara tonåring i tre dagar till... Känns lite.. tråkigt! :P) Och snart dyker även älsklingen upp en snabbis för lite provning av kostym och så, stilig ung man, det är min man det! Hehe! Nänä, dags för att återgå till köket, måste bli klar med dom där jädrans pajerna för att förbereda mig för tvkväll! Top model 13, Svenska Hollywoodfruar, Roast på Berns. Även lite småstadsliv innan jag säger godnatt till Tvn och säger hej till Kudden!



Håll utkik ikväll för då blir det Veckans blogghiss och diss!

Hejdå Fans!


Myten

Nu äre ju faktiskt så att man räknas som tonåring till och med 25 års ålder av någon anledning. Och äntligen fick jag vara med här också. tyckte de tog bra lång tid ;( Aja dags å göra gubbar sura med mitt fri liv som asfalts pirat. Peace



Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: