2010-04-10
 16:52:55

No.6

Jag vet att jag är seg på att uppdatera.. =P Men nu är jag här iallafall!
Dagens inlägg tänkte jag tillägna några vänner som finns i mitt liv. Detta är Del 1!!


Malin Arreland

 
Sen 1990, året då både du och jag föddes, de året var vårat första år tillsammans!
Idag, 2010 är inte vårt absolut sista år. Jag tappade dig någonstans på vägen, men nu går jag bredvid dig igen och det kan nog inte beskrivas. Du vet och jag vet. Att någonstans i hjärtat har vi alltid haft varandra. 20 år. I hela 20 år har du varit en av mina närmsta vänner. Hur många är det egentligen som har kvar sin barndomsvän i dagens sammhälle egentligen, och jag är så glad för att vara din vän! Tack! ♥

 


Amanda Forsman

 

Jag vet att du hatade mig, men nu vet jag att du älskar mig!


Du vet antagligen redan vad du betyder för mig.
Det finns nog ingen som läser mig som du!
Nu är du snart hemma igen, och tiden du varit borta, den har varit TUFF!
Ögonen fylls alltid då jag tänker på att du inte är här hos mig! ♥
Den bästa födelsedagspresenten hade nog varit om du var här.
Men jag vet att ingenting kommer emellan dig och mig.
Här kan man va, och där kan man va?!

 
 


Tommie Höglund  
 

Sjukt att ett år går så fort! =O
Ett år och 5 dagar sen jag satte min fot i din lägenhet för första gången!
Vi har många oliga minnen, Mr Bombastic, lastbil till Ånge, startmotorn på ragg'rbilen,
streetmeet, middag, mazda, party och massa mer! Tack vännen!




simone

Tjo bruttan! Gör du för spännande? Man ska ju inte klaga på solen nu redan.. men det blir föör varmt att arbeta inomhus, nu skulle man varit hm.. trädgårdsarbetare typ ^^



PUBLICERAT: 2010-04-12, 13:40:24 | URL: http://fattybom.se

Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: