2010-04-07
 16:51:07

No.3

Igår hade jag på mig min nya tröja från Sthlm, råsnygg om jag får säga det själv!
Ge axeldetaljerna en puss!!



Igår kom Linus hit precis då vi kom hem från Kickan och Hans. Vi fixade en ny blogg till honom. (Namn får ni veta senare, då han kommit igång) Sen såg vi på dating in the dark och åt lite gotta! Jag passade på att lägga på en av mina ansiktsmasker som jag köpte igår på Kicks för 19.-


Använde denna. Formula 10.0.6 - Pores be pure, Som luktar jordgubb och var grym!
Den kändes och man ska helst inte ha känslig eller väldigt torr hy om man använder den, den kan torka ut. Mitt betyg är iaf 5/5, märkte en enorm skillnad i morse! :) Ska självklart testa den gröna som ska motverka fet hy! :)

Har klippt ut alla tygbitar som hör till balklänningen idag, ska snart sticka ner och köpa stag och lite tyg till detaljer. Så mamma kan börja sy ihop alla delar. Den kommer bli supersnygg! :)

Ikväll eller om ett tag ska jag bege mig bort till älsklingen! :)



Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: