2010-04-22
 23:39:23

No.26

Okej, det känns som måånga inlägg idag, men ni gillart! ;)
Eftersom min man ska ha megaprov imorgon så fick han stanna hemma.
Vill inte att det ska gå åt skogen för karln! Gillade ni bilden nedan? ;)

Så jag tänkte köra Veckans Blogghiss och Bloggdiss!

BLOGGHISS
Senaste bloggen jag blev superintresserad av är
Jonas Transan Borg ♥


Kom slumpvis in på denna blogg, och till en början var min tanke, helt ärligt. "MEN VA?! Vad är det för kille eller ska jag säga tjej" Skummade igenom bloggen x antal gånger och kom till insikt att vad är det för fel med att han klär sig som tjej och "beter" sig som tjej. Han lyckas ju hålla sina besökare kvar iaf! Han är som han är och jag accepterar det, det borde ni andra göra med. Jag kunde ju inget annat än att älska honom! Jag vet inte om jag ska kalla dig söt som kille eller snygg som tjej. men erkänn, bra söt! ;) Ni som fortfarande tvekar att läsa Transans blogg, och ni som inte är sådana som lägger taskiga kommentarer, så är den lätt värt ett besök! Musik, snygga bilder, fashion.
(Hoppas det är lugnt att jag snodde bilden av dig Jonas! ='P)

Transan



BLOGGDISS

Paulina Paow Danielsson ×

Tyvärr, så har mitt intresse för denna brutta dalat sen dels Hugo Rosas och fylleresan hon är på just nu. Hon var en förebild för många småtjejer, hon drack sällan för mycket, hon var artig och var allmänt kul att läsa om. Nu har det gått överstyr, "nakenbilder", "Åh asså jag var så jävla packad, minns inget", det har tyvärr bligit så mycket fake. Jag gillade henne, men nu, nä.. Inte en av dom där bloggarna jag besöker ett antal gånger om dagen. Lalala, you lost a fan.


Nu är jag trött och hungrig.
Byebye


pälski

Älskling.. S-E-R-I-Ö-S-T Uush!!



Men älskar dig endå <3


J o n a s

Hihihi aw fan vad gulligt!! :D <3



PUBLICERAT: 2010-04-24, 22:27:56 | URL: http://transan.blogg.se/

Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: