2010-04-22
 11:04:55

No.22

Jag har fått en ny favoritlåt.
Budskapet i låten är inte det jag är ute efter i det här fallet.
Jag bara älskar Anna Bergendahls röst i den här låten.



Hittad i Jonas blogg.

Nu ska jag sticka iväg till skolan, för att först möta upp Gustaf, efter det blir det psykologi och sen leka med mina Företagsekonomiklasskamrater. =P Sen ska jag skynda mig ut till birsta för att uträtta ett ärende, får se hur det går och om jag berättar, sen ska jag vara barvakt åt Wille, sen hoppas jag att baby kommer bort eftersom jag åker till Uppsala imorgon, Stockholm på lördag! =) Måste bara tillägga att det är 7 veckor kvar, exakt, till jag tar studenten. Wihoo! Hoppas ni alla får en toppendag! Hejpa



Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: