2010-04-21
 15:56:54

No.19

Jag har ett liv har jag märkt =O
Har haft värsta bloggtorkan! Inte bra, inte bra!!



Har pluggat som en jude hela dagen idag, klar med två uppgifter, känns bra. Måste lägga på ett kol nu då det är EXAKT en månad till alla lektioner slutar!! Herregud vad tiden går fort.. Igår kom baby och testade kostymen, åååh vilken snygging! Imorse klev vi upp sju, skjutsade pojken till vesthagen, parkade bilen där och tog en långpromenad för att få lite frisk luft ;) Efter hans träning skjutsade jag hem honom, åt lite, och satte mig och pluggade. Och drack varm saft!

Ska testa balklänningen ikväll igen, snart klar nu! ;)
Yayayay! Sen ska jag bort till baby ♥

Dags att säga farväl mina kära vänner! Men först får ni en riktigt härlig bild på mig och Amanda från sommaren 2008! Detta var en kväll på Gatufesten, Jag Amanda och Erika gjorde supergod middag, drack massa gott och satt och solade i fagerdalsparken innan vi begav oss ner till GF och folket!







Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: