2010-04-19
 21:13:47

No.18

Nämn något som gjorde dig glad igår: Myste med baby i hans stuga
Vad gjorde du kl 08 imorse: Väckarklockan ringde väl då? Men jag somnade om, SKÖÖÖNT!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Samma sak som jag gör nu, sitter vid datorn 

Det sista du sa högt: Japp, blir bra

Det senaste någon sa till dig: Ses imorgon då

Vad har du druckit idag: Multivitamindryck och mjölk. (Shit va lite :O)

Vad var det senaste du åt: Middag

Vad var det senaste du köpte: Shampoo, balsam och den där nya Palmolivebodywash, (Ni vet reklamen) =P

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit

Vad är det för väder hos dig nu: Molnfritt och mörk

Godaste glassmaken: Vanilj

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, det gör jag. Jag har upplevt det

Sover du tungt: Ja

Drömmer du mardrömmar: Ibland

Favoritklädsel: Mjukisbyxor =P

Favoritlåt just nu: Gavin DeGraw - Belief

Vad ser du om du tittar till höger: Bokhylla och asken som jag fick guldarmbandet i av älskling.

Vad gör dig glad just nu: Ingenting speciellt, eller jo Maria Montazami
Vad ska du göra härnäst: Linus hämtar min om typ 40 min =)
Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Trött och pigg på samma gång, lite stressad men glad ändå

Favoritgodis: Tortilladipp

Kläder just nu: Chinos, linne, blommig tröja
Sommarplaner: Student, Jobba(?), yran, Utomlands mm.
Hur många kuddar sover du med: Hos mig 4 hos linus 1.

Spelar du något instrument: Ja

Morgon eller nattmänniska: Natt!
Vad är viktigast för dig: Att leva ett friskt liv tillsammans med människor man älskar
Är du kittlig: Linus vet ju tydligen var, men annars nej!

Snarkar du: Ibland, då jag är täppt

Stjärntecken: Vädur

Äckligaste insekten: Alla insekter

Längtar du mest efter just nu: Helg och att linus ska komma



Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: