2010-04-14
 13:55:31

No.13


Shit, shit, shit! Imorgon fyller jag 20 år. 20 vuxna år. Det är stört att jag levt i 20 år.
Och det är lika stört som att jag får gå och köpa mig vodka och en flarra vin imorgon...
20 år. 20 år... 20 ÅÅÅÅÅÅÅR!!
Okej nu får det räcka!



Jag måste säga att det är så sjukt underbart att vakna upp bredvid den man älskar. Speciellt då man vaknar upp sådär långsamt och bara ligger och tittar varandra i ögonen i typ en halvtimme. Det är kärlek. MUMS!


Då jag kom hem vid lunch så var min syster här, hjälpte mamma med mat till imorgon, eller hon hjälpte väl mig med för det är ju trots allt jag som fyller år. 20 år. Okej jag ska sluta. Haha, men jag mste säga ett STORT TACK TILL LA FAMILIA som hjälper mig med alla saker nu inför allt som händer. Tack!!

Födelsedag - Studentbal - Student

Kan ju inte bli bättre nu! =D

Ska fixa och dona här hemma inför imorgon idag och ikväll, dock ska jag på möte kl 17. Har inte tid med sånt nu =P Har inte tid att bli sjuk nu heller... Känner att det börjar täppa lite extra i näsan och svida lite i magen. Kanske är det pirr.. =P Fast nej =P

Vi hörs senare folks!



Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: