2010-04-13
 12:56:53

No.12

God eftermiddag! :) Sitter på Svenskalektionen, och vi har fått NYA DATORER!!! Svarta, små, snygga, sexiga delldatorer i en läcker förpackning.. Eller.. :P Mjo faktiskt!

Idag är det endast två dagar tills jag blir 20 år, vårar, fucking years, jordsnurr, bast kalla det vad ni vill. Men 20 blir jag, en sån där skum ålder, inom 10 år ska man ju bildat familj och ha barn typ. Känns läskigt men jag längtar efter att bli vuxen.

Jag längtar efter att få flytta in i min villa ute på landet, renovera kåken, får barn och se barnen springa barfota på gården, köpa en åkgräsklippare för det är gryyymt stor tomt, se älsklingen parkera bilen på uppfarten efter jobbet, kunna härja fritt utan att nån granne kommer och säger att man stör. Jag drömmer mig bort känner jag... :P



Dags att återgå till det verkliga livet där det just nu handlar om att skriva ett tal för att bli kvitt den här jävla skolan, (ursäkta mig inte för jag tycker den är jävlig!), hinna hem och fixa inför torsdagen, blogga, vara inne på facebook, äta och sen sticka till älsklingen för lite avkoppling och en skön massage, har haft grymt ont i ryggen dom senaste tre dagarna, får skylla på åldern!

Har skapat mig ett mål för denna månad.
12 Maj ska jag sitta i spagat! That's it!
Har blivit grymt stel på senaste tiden....
Ni kommer får se bildbevis på före, under och efterbilder.. =P


Nu ska jag sluta med min åldersnoja.
Och återgå till plugget.

Orvar people!



Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: