2010-10-15
 22:44:28

No.125

Bloggen! Just nu sitter jag hemma hos min syster. Är barnvakt åt mina små. Eller mina och mina.. =P Vi var först på drakborgen, vid lunch dök även Linus upp en sväng. Sen åkte vi hem till sis igen där vi busade mm. Sedan kom Linus igen. Då skjutsade jag ner Emma och Jon till deras vänner. Därfter Ö-grillen för att hämta lite hamburgerkäk! Kricka och Modin, goooda hamburgare ni stekat =P 

Ännu mer bus stod på schemat. Sen var det nattatime för Peppe, lite Nicke Nyfiken för Ecke. Linus åkte hem eftersom han ska upp och jaga imorgon bitti. Så nu sitter jag här i soffan, ser på idol och nyss hörde jag ett gnäll från rummet och det visade sig att peppe var vaken. Så har precis bytt blöja på och så har han fått sig en flaska välling. Nu är det tyst och grabbarna ska nog sova hela natten lång! Ska strax bädda ner mig i sängen. Dags för jobb imorgon! HELDAG !! = CASH!!

Har precis fått ett "Godnatt Älskling" av min prins.

Och ni ska veta vilken kulgubbe han är! Barna älskar honom. Har en känsla av att han kommer bli en superfarsa längre fram i livet! KÖNG, då slipper jag oroa mig över det =p

Nej, nu ska jag se klart det avgörande på Idol.
Pösshej. korv.



Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: