2010-10-13
 11:42:06

No.122

Bästa promenad: Med mina kära

Favoritgata: Bästa gatan i stan

Favoritdrink: Cosmo funkar =p

Äter lyxmiddag på: restaurang

Bästa mikromaten: Felix Pastageggor

Favoritförort: Njurunda

Fikar gärna på: Fik

Bästa lunchställe: Donken..

Bästa brunchen: Hemma

Bästa kaffet: Kahls Kaffe

Bästa konsertlokalen: Hmm, tonhallen är ganska bra

Bästa baren: Svenssons, Irish?

Här bjuder jag mamma på middag: Höhöh...

Här bjuder jag pappa på middag: HÖHÖHÖ

Senaste Stockholmsupptäckt: Ett tag sen..

Senast sedda teater-/bio föreställning: Någon film med Älskipäskli

Senast sedda utställning: Men lugn nu

En bra gåbortspresent: Blomma eller vin

Favoritlyxartikel: Det är lyx att se Linus i kallingar!

Läser just nu: Min blogg

Läser helst: cosmo

Favoritråvara: pasta:')

Favoritfärg: LILA

Favoritmärke: Ikea

Favoritskor: Mina nya från monki

Klädkonto per månad: Host.. Denna månad?

Dricksprocent: Vem ska jag få dricks av?? Möjligtvis parkeringsautomaten, en femma nån gång ibland!

Modeförebild: Tyra Banks är ju snygg

Motionerar: Nej

Mest överskattade affär: Konsum Nacksta

Det dyraste jag har köpt: Min mobil för tillfället =P

Favoritprodukt på Systemet: Ice baby ice

Favoritprodukt på Apoteket: Nasin....

Bästa fyllekäket: Donkey Mås

Lyssnar på: just nu, mamma

Bästa förfestmusiken: dunkadunka

Senast gnolade: gnolade?

Senast köpta skivan/-låten: BACKSTREET BOYS! Nej jag vet inte.. =p

Mitt sämsta köp någonsin: Linnen på hm. HEJ MAGTRÖJA.

Dansar helst till: musik

Senaste impulsköp: Hårnålar

Senaste fyndet: Fyndar aldrig...

Senaste secondhandfyndet: Nej, aldrig

Fulaste klädfärg: Inga fula kläder

I dvd-spelaren/datorn: Tomt

Användbar pryl: Min HTC

Mode jag aldrig vill se igen: Spicegirls magtröjor.

Värsta huvudbonaden: Fez

Bästa huvudbonaden: Fågel

Favoritaccessoar: Mina ringar

Bil/Transportmedel: Ådi-Bettan

Återvinner: Luft

Hejar på/håller på: tanter som går sååå snabbt över övergångställena

Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: Mix Megapol



Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: