2010-07-06
 00:56:00

No.92

Många säger att ut och res, bli barnflicka i usa, flytta till en annan stad och jobba, plugga på en gång, sup och va gla' varje da'. Det är inte jag.


För tre fyra år sen ville jag göra allt det där, men det känns inte aktuellt längre. Jag trivs för första gången riktigt bra i sundsvall. Jag älskar mina vänner och min familj och det skulle kännas för tungt att vara ifrån dom länge eller inte bo i samma stad. Jag har redan så mycket i mitt liv som jag nu är nöjd med. Och sen är inte jag partypinglan som dricker vid varje tillfälle och vill uppleva miljontals grejjer, eller den som inte har en aning om vad man har för mål i livet. För jag vet mitt mål. Och helst vill jag nå det redan nu. Jag har en bra start på livet.

Jag har mina kära vänner, min familj, min pojkvän, mitt jobb och mitt liv i Sundsvall. Varför skulle jag vilja lämna det. Egentligen? Nej, jag vill nu ha en lägenhet, en fin tvåa lagomt nära stan. Där jag kan starta min egen cirkel, mitt liv, mina grejjer, och mitt hem med min kära som då blir vårt hem.

Mitt mål i livet är först och främst att få vara frisk och att alla i min omgvining är friska. Sen vill jag flytta till den där perfekta villan med stooor veranda och pool, en skoter eller fyrhjuling, en MEGAGARDEROB där mina kläder finns och så klart vill jag ha en hörna där jag kan ha min sminkgrejjer. En fet bil skulle inte sitta fel. Och så småning om två knoddar att gosa med. Nu tänker ni säker, oh villa volvo barn. JA TACK! =) Sen där emellan ska jag resa till varmare platser bara för ett tag, men sen komma hem till drömmen! Nu nr jag skriver lockar det bra mycket, tänk vad härligt! Men det kommer, det kommer! =) Än är jag bara 20 år, men jag kommer uppfylla allt detta, för det börjar ju med min lilla tvåa. Jag lovar er!


Jag kan inte begära mer av livet än en lägenhet nu!
Att det för en gång skulle flyter, det är jag tacksam för!


Fan vad jag gjort det bra!!



Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: