2010-04-18
 15:40:54

No.16

Äntligen är jag tillbaka, visst har ni saknat mig!
Och nu ska ni få höra anledningen till varför!

I torsdags fyllde ju jag hela 20 år.
Tack så hemskt mycket för alla presenter, alla var guuuldvärda!
Kungfödelsedag om man nu ska säga nått om den!



Men..... Min lilla söta röda dator bestämde sig för att det var dags
att sussa, så vid tre ungefär så sa den godnatt, nu vill jag inte vara
med nå längre.. Krasch. Men nu har pappa fixat den. TACK!
Så nu har jag fått tillbaka mitt liv... =P


Har varit i Linus stuga sen fredags. Har haft det supersjuktmysigt!
Åh vad jag älskar karln! :) Min älskling, helt klart!

Bilder kommer väl lite senare eller nått.
För nu ska jag duscha, sen fixa käk och sen åka hem till Linus.
Goddag, godkväll, godnatt bloggen.



Sugen på att kommentera? :):

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: